REKLAMA
Znaleziono 3331 wyników
SEGRO Logistics Park Warsawinwestycja
Pokaż inwestycję
SEGRO Logistics Park Warsaw
Nadarzyn, Aleja Katowicka
firma
Pokaż firmę
Parkridge Retail Poland
firma
Pokaż firmę
Clairmont Global Poland
firma
Pokaż firmę
Star Group Poland
firma
Pokaż firmę
Immofinanz Services Poland
firma
Pokaż firmę
Democo Poland Ltd.
Angel Poland Groupfirma
Pokaż firmę
Angel Poland Group
Wrocław, Walońska 11/4U
firma
Pokaż firmę
Boutique Hotel Poland
firma
Pokaż firmę
Intel Technology Poland
firma
Pokaż firmę
EPR Architects Poland
firma
Pokaż firmę
Nhood Services Poland
firma
Pokaż firmę
Smart Park Poland
firma
Pokaż firmę
Rabbit-Trans Poland
Gdańsk, Waryńskiego 37a/19
firma
Pokaż firmę
Cordia Management Poland
firma
Pokaż firmę
ElectroMobility Poland S.A.
firma
Pokaż firmę
Vestas Assembly Poland
[Polska] Trafić w potrzeby najemcówartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Trafić w potrzeby najemców
W ostatnich latach mieliśmy do czynienia z bardzo intensywnym rozwojem rynku biurowego w Polsce. Tyl...
Vastint rusza z budową drugiego etapu kompleksu Waterfront w Gdyni [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Vastint rusza z budową drugiego etapu kompleksu Waterfront w Gdyni [WIZUALIZACJE]
Vastint Poland podpisał z Budimex S.A. umowę na budowę drugiego etapu kompleksu wielofunkcyjnego Wat...
House of postcards - sklep z tematycznymi pocztówkamifirma
Pokaż firmę
House of postcards - sklep z tematycznymi pocztówkami
Wrocław, Kamieńskiego 2
Warszawa: Miszmasz najemców i niespójna architektura psują wizerunek ulic handlowych [KOMENTARZ]artykuł
Pokaż artykuł
Warszawa: Miszmasz najemców i niespójna architektura psują wizerunek ulic handlowych [KOMENTARZ]
Reprezentacyjne ulice miast są coraz chętniej odwiedzane przez mieszkańców i turystów. Obserwujemy także większe zainteresowanie lokalami w takich miejscach wśród potencjalnych najemców, którymi są często duże i luksusowe marki. Na drodze do szybszego rozwoju ulic handlowych stoi jednak kilka przeszkód. Wśród nich najważniejsze to mieszanka struktury właścicielskiej, brak funkcji zarządcy ulicy, brak spójnej architektury, a także niedobór odpowiednio dużych lokali – pisze w komentarzu Karolina Kunciak, dyrektor w dziale High Street Retail w CBRE.
REKLAMA